月刊少女野崎くん 10 [Gekkan Shoujo Nozaki-kun 10]

月刊少女野崎くん 10 [Gekkan Shoujo Nozaki-kun 10]

無骨な男子高校生が、旅で気付いた初の想い。青春の一大イベント修学旅行!! 恋する乙女「佐倉千代」は「野崎梅太郎」の予定を入念に調べていざ出発♪ その甲斐あってか旅先で、千代...

DownloadRead Online
Title:月刊少女野崎くん 10 [Gekkan Shoujo Nozaki-kun 10]
Author:Izumi Tsubaki
Rating:
Edition Language:Japanese

月刊少女野崎くん 10 [Gekkan Shoujo Nozaki-kun 10] Reviews

  • J.D. Holman

    This series continues to delight me to no end. It really is all about misunderstandings, and the manga makes them hilarious, more often than not. The ridiculousness of Seo the elder totally not realizing what Miyako's "embarrassing" profession was, and going somewhere completely wrong with his assumptions, was my favorite issue in this volume.

  • Boo ljk

    Ya apa kabs mr tidak peka? Sakuranya masih tetap bahagia dimanfaatkan guys. Kadang gentlenya Nozaki keluar bikin masem-masem, ternyata tetap saja apapun demi komik. Wkwkwkwkwk. Kapan nemu ujung ini cintanya dek Sakura

  • Rahmah

    Makin 'ngawur' aja nih komik hahaha XD. Kepekaan tiada akhir dari pemeran utama pria dan pemeran pendamping lainnya. Mana di saat Nozaki sedikit sadar dengan perasaannya, ehh di sampingnya malah Kashima. Makin kacaulah jadinya ^^'.

    Pasangan Kashima x Kak Hori ini gemes banget liatnya. Yang satu sudah matot saraf percintaannya, satu lagi menolak untuk mengakui perasaannya XD

  • Sara Mul

    This had the Good StuffTM (Seo and Wakamatsu content), and I loved every moment of it. I love these idiots.

  • Benjamin

    I love this series so much!!!

  • cindy

    🤣🤣🤣🤣

    Yaoloh, malu akutu baca ini di depan orang2... ngakak2 sendiri gak bisa brenti. Seleraku memang retjeh, komedi ala nozaki-sakura plus teman2nya yang gak ada yang bener pas bener buat bikin aku ketawa ketiwi. Apalagi di bagian karyawisata... pliiissss d, yg pergi sama yg tinggal di sekolah podho wae... *kinclong* Belum lagi itu Seo aniki dan cinta segilimanya yang gak kebeneran... plus tanuki, ngahahaha

    Kalau saja semua kesalahpahaman dalam hidup ini bisa dikomedikan ala Nozaki.

    Btweh, ini Miko

    🤣🤣🤣🤣

    Yaoloh, malu akutu baca ini di depan orang2... ngakak2 sendiri gak bisa brenti. Seleraku memang retjeh, komedi ala nozaki-sakura plus teman2nya yang gak ada yang bener pas bener buat bikin aku ketawa ketiwi. Apalagi di bagian karyawisata... pliiissss d, yg pergi sama yg tinggal di sekolah podho wae... *kinclong* Belum lagi itu Seo aniki dan cinta segilimanya yang gak kebeneran... plus tanuki, ngahahaha

    Kalau saja semua kesalahpahaman dalam hidup ini bisa dikomedikan ala Nozaki.

    Btweh, ini Mikoshiba beneran gak tau Mayumayu tuh Mayu?? 🤣

  • Kate

    There was a chapter in this volume that made me laugh so hard that I started crying. This series is just great, excellent, hilarious stuff. Recommended.

  • Mir

    The "school trip" episode. Waka really enjoys having a break from Seo. So much so that he literally sparkles like a manga character!

    The funniest part was when the classmates suspect Hiro likes Kashima, and Hiro sees their suspicion and takes it as an impromptu acting exercise. Kashima of course plays along.

  • Veronica

    It's taken until volume 10, but Nozaki is maybe possibly slightly starting to clue in! Kashima and Hori are likewise edging towards the possibility of recognizing their feelings. Everyone else remains absolutely hopeless, but it's still a fun ride.

  • Jillian -always aspiring-

    Something’s gotta give eventually with these sets of characters...

Best Books Online is in no way intended to support illegal activity. Use it at your risk. We uses Search API to find books/manuals but doesn´t host any files. All document files are the property of their respective owners. Please respect the publisher and the author for their copyrighted creations. If you find documents that should not be here please report them


©2019 Best Books Online - All rights reserved.